Tuesday, 17 April 2012

Internet Download Manager (IDM) 6.11 Beta 3 With Crack + Serial Full Mediafire Hotfile

0 comments

||Download Internet Download Manager (IDM) 6.11 Beta 3 With 
Crack + Serial Full Mediafire Hotfile|Links||



Internet Download Manager (IDM) 6.11 Beta 3  Full Cracked
Internet Download Manager 6.10 Fixed compatibility problems with different browsers including Internet Explorer 9 Final,Mozilla Firefox 12 and Mozilla Firefox 11, Google Chrome. Improved FLV grabber to save videos from web players on YouTube, WOW! Google Video, MySpace TV, and other popular sites.

(Released: Apr 03, 2012) 

Kahaani (2012) 720p DvDrip 700MB

0 comments

Kahaani Full Movie Download | Kahani Download 2012 | Kahani DVDrip | Kahani Movie Download | Kahani Download Links 

Kahaani (2012) 720p DvDrip 700MB
Kahaani Full Movie Download | Kahani Download 2012 | Kahani DVDrip | Kahani Movie Download | Kahani Download Links 
Kahaani Poster

Kahaani (2012)

122 min  -  Drama | Thriller  -   8 March 2012 (Kuwait)
8.5
Your rating:
  -/10 
Ratings: 8.5/10 from 6,318 users 
Reviews: 100 user | 28 critic
A pregnant woman's search for her missing husband takes her from London to Kolkata, but everyone she questions denies having ever met her husband.

[FORMAT]:…………………..[ Matroska
[FILE SIZE]:………………..[ 700 MB
[NO OF CDs]:………………..[ 1
[RESOLUTION]:……………….[ 1280x544
[LANGUAGE ]:………………..[ Hindi
[SUBTITLES]:………………..[ Muxed -English
[RELEASE RUNTIME]:…………..[ 2h 2mn
[SOURCE]:…………………..[ DVD9
[Encoder]:………………[ nItRo

download 

mediafire password : 300mbfilms.com

COMBINE USING HJ SPLIT

HJ SPLIT DOWNLOAD


Men In Black Dark Watchers (2012) DVDRip 300MB

0 comments

Men In Black Dark Watchers Full Download | Men In Black 2012 Download | Men In Black Movie


Men In Black Dark Watchers (2012) DVDRip 300MB

Rahsia Kalimah Bismillah

0 comments

dipetik dari : 1khalifah

Rahsia Kalimah Bismillah

KELEBIHAN AYAT BISMILLAH
Lafaz: Bismillahirrahmanirrahiim
Diantara rahsia khasiatnya:
Dibacakan Bismillah pada telinga orang yang pengsan sebanyak 41 kali,
insya’allah akan sedar dan kembali siuman.

Khasiat Air Mani Lelaki Untuk Wanita

0 comments

Khasiat Air Mani Lelaki Untuk Wanita





Rasanya bukan aku seorang saja yang bertanya diri sendiri kenapa orang lelaki bila dia dah berkahwin perutnya akan buncit. Selalu juga aku dengar orang cakap macam ni, “Sekarang ni kurus. Dah kawen nanti mesti gemuk.” Walaupun istilah gemuk dan buncit itu tak sama, tapi dalam konteks ini ianya membawa maksud yang serupa, iaitu perut naik. Tapi…kenapa ye? – Aku bukan kurus wei, cuma tak gemuk je haha.

Monday, 16 April 2012

Lancar model baharu tahun depan | Proton

0 comments

BEIJING 4 Nov. - Proton Holdings Bhd. (Proton) akan menambah rangkaian produknya dengan memperkenalkan sebuah model baharu yang dijangkakan berada di pasaran tempatan mulai tahun depan.
Pengarah Urusan Kumpulan Proton, Datuk Seri Syed Zainal Abidin Syed Mohamed Tahir berkata, kereta terkini yang hanya dikenali dengan kod nama P3-21A itu bakal dilancarkan bersama model terbaharu Proton Exora yang menjalani proses penambahbaikan.

Saturday, 14 April 2012

Fakta Pelik Tapi Benar

0 comments

Fakta Pelik Tapi Benar |
1. Tubuh kita akan menyusut 1 cm pada malam hari dan akan kembali seperti semula kerana tulang belakang kita menahan beban pada saat tidur, sehingga melebar kembali.

Fakta lawak

1 comments
Fakta lawak
4 fakta tentang mata dan lidah: 

SEMAKAN PANGGILAN TEMUDUGA MAKTAB PERGURUAN KPLSPM 2012

0 comments
SEMAKAN PANGGILAN TEMUDUGA MAKTAB PERGURUAN KPLSPM 2012 | Info semakan tentang panggilan temuduga maktab perguruan kplspm sesi 2012 -

Friday, 13 April 2012

Siapa Kata Perlu Panas Enjin Sebelum Jalan ?

0 comments
Tips Kereta | Cara penjaggan kereta | Siapa Kata Perlu Panas Enjin Sebelum Jalan  |
Upacara memanaskan enjin adalah antara amalan yang sinonim dengan hampir semua pengguna kenderaan di seluruh negara. Tak kiralah sama ada pemandukereta, lori, van, bas sekolah, kereta kebal, motosikal berkuasa rendah dansebagainya termasuk helikopter.

Cara Lajukan Loading Faceook

0 comments
Cara Lajukan Loading Faceook

Hukum Tidur Selepas Subuh dan Asar

0 comments
Hukum Tidur Selepas Wakru Subuh dan Asar | Assalamualaikum dan Salam Sejahtera kepada semua pembaca blog FaridzhuanFirdaus ini.... harap sihat semuanya..molek le..kite baca nih ...

Hukum Tidur Selepas Subuh dan Asar 

MARILAH MEROKOK !!!!

0 comments

Wednesday, 11 April 2012

Fakta Tentang Islam yang Mesti Kita Tahu

0 comments


1. Nama “Muhammad” adalah nama yang paling banyak digunakan di seluruh dunia, juga tempat pertama di Britain menewaskan nama Jack dan Harry. Sumber

2. Albania merupakan negara satu-satunya Islam di benua Eropah yang 90% penduduknya beragama Islam

3. Kata-kata berikut ini diambil dari bahasa Arab : Algebra, Zero, Cotton, Sofa, Rice, Candy, Safron, Balcony, bahkan ‘Alcohol’ juga berasal dari bahasa Arab, Al-Kuhl. Sumber

4. Beberapa ayat di dalam Al-Qur’an menggambarkan pentingnya persamaan hak antara lelaki dan wanita ( secara perkiraan matematik ). Kata “lelaki” dan “Wanita” di dalam Al-Qur’an sama-sama berjumlah 24

5. Tidak ada apa-apa di dalam Kaabah.
 

6. Islam merupakan agama yang pertumbuhannya paling cepat di dunia menurut banyak sumber. Pemeluk Islam bertambah 2.9% setahun. Pertumbuhan ini lebih cepat berbanding pertumbuhan jumlah penduduk bumi sendiri yang hanya 2.3% setahun.

7. Umat Hindu percaya bahawa di dalam Kaabah ada salah satu dari Tuhan mereka yang bernama “Shiva Lingam”

8. Jikalau sekarang Al-Quran dihancurkan kesemuanya, maka versi arab dari Al-Quran akan segera di-recover oleh jutaan muslim, yang disebut Hafiz yang telah menghafalkan kata-kata di dalam Al-Quran dari mulai awal sampai dengan akhir ayat. Al Quran adalah satu-satunya kitab suci yang dihafal jutaan manusia sehingga keaslian/kesuciannya sentiasa terjaga.

9. Berdasarkan data dari Kementerian Pertahanan Amerika Syarikat. Dari 1.4 juta askar Amerika, lebih kurang 3,700 daripadanya yang beragama Islam.

10. Seramai 8 juta orang Muslim yang kini ada di AS dan 20,000 orang AS masuk Islam setiap tahun selepas peristiwa 9/11.

11. Jasad Nabi Muhammad pernah dicuba dicuri 2 kali, namun kedua-duanya gagal.

12. Jasad Firaun (Ramses II) yang tenggelam di laut merah, baru ditemui oleh arkeologi Giovanni Battista Belzoni tahun 1817. Setelah 3000 tahun berada di bawah tanah dan pasir.

13. Solat yang pertama dilakukan oleh Rasulallah SAW menghadap Masjidil Haram adalah solat Asar bersama para sahabat,sebelumnya berkiblat ke Masjidil Baitul Maqdis selama enam belas bulan.

14. Nabi Muhammad SAW tidak pandai membaca dan menulis, namun ingatannya sangat kuat dan sangat bijak.

15. Kata-kata terakhir Nabi Muhammad SAW sebelum wafat adalah “Ummatii … ummatii … ummatii” yang menunjukkan betapa besar cintanya kepada umatnya.

16. Rasulullah SAW telah mengetuai 23 kali perang, hanya sekali sahaja kalah iaitu Perang Uhud.

17. Musa A.S adalah nama yang paling banyak disebut dalam Al-Quran, manakala Maryam adalah satu-satunya nama perempuan yang disebut dalam Al-Quran.

18. Semua anak lelaki Nabi Muhammad, iaitu Al-Qasim,Abdullah dan Ibrahim, meninggal kurang lebih pada usia 2 tahun. Ramai ulama mengatakan Allah sengaja memanggil mereka lebih awal agar kaum muslimin tidak mengangkat mereka menjadi rasul yang baru.

19. Al Khawarizmi (matematik), Jabir Ibn Hayyan (kimia), Ibnu Khaldun (sosiologi dan sejarah), Ibnu Sina (kedoktoran), Ar Razi (kedoktoran), Al Biruni (fizik), Ibnu Batutah (antropologi) adalah contoh dari ratusan cendikiawan muslim yang menjadi rujukan dalam ilmu pengetahuan moden.

20. Makam Ibrahim bukanlah kubur Nabi Ibrahim A.S sebagaimana dugaan atau pendapat sebahagian orang. Makam Ibrahim adalah batu bekas tapak kaki baginda semasa Nabi Ibrahim membangun Kaabah.

Tuesday, 10 April 2012

Seefood 2012 Movie Download

0 comments
Seefood Movie Download | Seefod 2012 | Seefood Download | Seefood Full Movie | Seefood Full Movie Download | Seefood (2012) Online

Fakta Air Mani Lelaki

0 comments
wah..kali ini ..fakta terbaik..bukan lelaki je patut baca tau .. haha..sila kan ... like and share


Nurin Najwa TV3 Full Download Cerekarama TV3

0 comments

Nurin Najwa TV3 Full Download Cerekarama TV3 | Nurin Najwa Download | Nurin Najwa Full Movie | Nurin Najwa TV3 | Download Nurin Najwa | Download Nurin Najwa Tv3

Tajuk : Nurin Najwa
Year : 2012
Genre : Drama
Masa Tayanggan : 81 min
Para Pelakon : Sari Yanti, Nisha Dirr, Zahiril Adzim, Zamarul Hisyam, Betty Benafe.

Synopsis :
Mengenai Nurin Najwa yang merupakan anak tunggal kepada Tuan Mahdi dan Puan Zahra yang bakal menduduki peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia SPM. Bapanya seorang pakar motivasi manakala ibunya pegawai diplomatik yang sentiasa ke luar negara atas urusan kerja. Semenjak dari kecil lagi, Nurin Najwa telah menunjukkan prestasi yang cemerlang dari segi pencapaian akademik dan kokurikulum sekolah. Manakala Irfan, seorang pelajar lelaki yang datang daripada keluarga sederhana. Bapanya telah meninggal dunia manakala ibunya pula mengambil upah menjahit pakaian dan membuat kuih sebagai pendapatan sampingan. Umum telah mengetahui, bapa Irfan ialah bekas banduan yang mati di tali gantung akibat dadah. Oleh itu, Irfan sering diejek. Tika yang menaruh harapan terhadap Irfan sering membelanya dari dibuli. Dia merupakan gadis kampung yang liar dan bersosial. Di sekolah, Tika sering mempunyai masalah disiplin kerana sikapnya yang suka bergaduh dengan rakan-rakan sekolah. Tika sangat meminati Irfan tetapi Irfan tidak melayannya, sekadar bertegur sapa sebagai kawan sahaja. 

Secara kebetulan kelas tambahan yang dihadiri oleh Irfan juga dihadiri oleh Nurin Najwa. Secara tidak langsung, ini telah membuka kepada awal perkenalan di antara mereka secara lebih rapat. Ternyata Tika cemburukan hubungan di antara mereka.Namun hubungan rapat mereka dicemburui Tika yang menaruh hati pada Irfan.Dia menuduh Irfan seorang penagih dadah sama seperti bapanya kepada mama Najwa.Sejak itu,Najwa tidak lagi berhubungan dengan Irfan dan Najwa berhenti dari pusat tusyen.Ini menimbulkan tanda tanya kepada Irfan,lalu dia pergi ke rumah Najwa dan merasakan ada sesuati berlaku antara Najwa dengan Cikgu Fikri.Hingga satu ketika Najwa mengandung,namun kandungannya gugur. Najwa dihantui dengan rasa bersalah.Irfan cuba membantu Najwa namun terperangkap dan dituduh bertanggungjawab di atas kematian anak Najwa.Apa yang bakal terjadi seterusnya?Siapakah bapa anak kepada Nurin Najwa sebenarnya?Jangan lupa download untuk mengetahui kesudahannya.

Promo Nurin Najwa
Download Link : 
(mkv 556.6mb)

Rahsia Google?

1 comments

hah...readers sekalian....anda semua ...hanya tahu Google/ Pakcik Google jer kan ? ...mari kita baca disebalik rahsia Pakcik Google kita ni .... Jom terjah 

Faryan Zones kembali Bersuara

0 comments
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera kepada semua pembaca blog Faryan Zones ini.... harap sihat semuanya
...baiklah ...disini ..Faryan ingin meminta maaf sesandainya kalian tercari cari ...blog Faryan yang dahulunya  www.faridzhuanfirdaus.blogspot.com tidak ada lagi..Akan tetapi, blog tersebut dimansuhkan dan digantikan atas sebab-sebab tertentu....hehe..dan kini digantikan dengan nama 

Zones @Zones